tirsdag den 30. november 2010

Actionpacked, Peewee!

Udsigt fra Natalies vindue





Jeg har fået en vidunderlig start på dagen: Jeff er blevet anholdt!

Jeg har snakket med den samme politidetektiv i lang tid, som har været super sød og moderlig og haft ondt af mig, og hun fortalte godt at de planlagde at anholde ham. Manden har åbenbart haft en arrestordre hængende på sig fra en tidligere adresse, han har simpelthen så mange "skeletter i skabet", som man siger!
Men så ku' han lære det! Eller det kunne han muligvis ikke, jeg ved ikke endnu om han bliver i stand til at poste kaution, og hvis han gør det kan han blive lukket ud allerede i dag. Det vil nok gøre hjemmesituationen en kende anspændt...
Og midt i alt det skal jeg forsøge at blive færdig med de sidste projekter! Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Men vi skal længere ind, helt ind i sindet....

    http://video.google.com/videoplay?docid=2965408406287371790#

    SvarSlet