mandag den 13. december 2010

Sidste blogindlæg - formodentlig

Så er der ikke mange dage til...det kan vel tælles i et (lavt) trecifret antal timer!
Det er godt nok en mærkelig følelse. Jeg havde håbet på at jeg kun skulle nyde de sidste 14 dage...men så nemt er det ikke bare at nyde på kommando! Specielt ikke når jeg har været beskæftiget med at flytte og vænne mig til et nyt område osv.

Men jeg har haft det godt. Jeg er helt ked af at jeg skal væk fra casa de Tracy & Todd. Søde, vidunderlige mennesker er de. Og lidt nørdede, så jeg kunne lære og netværke en del med dem også. Koncert i lørdags, så jeg kunne sige farvel til Natalie og hendes veninder...Min sidste taco tuesday i morgen med Zena og Lauren og så videre.

Min største bekymring er den enorme ekstrabetaling jeg skal af med for den ekstra kuffertvægt. Hvis jeg ellers kunne få solgt bilen, ville der være penge til den ekstra vægt hjemad. Men Betsy den møgk*lling er ikke så let at komme af med! Det var jo i grunden også Jeff's råd at købe den...hans sidste hævn over mig :P

Ikke så meget andet herfra. Udover selvfølgelig: det har virkelig været det hele værd. Banklån og besvær og møgamerikanere fylder ingenting i forhold til vidunderlig natur, skønt vejr, billigt tøj, søde, festlige mennesker, fantastisk mad, hyggelige restauranter, elendigt effektiv tequila (med dertilhørende effektive branderter), masser af brugbart skolearbejde og bare endeløse skønne oplevelser jeg ALDRIG ville være foruden. Thank you America, goodnight and godspeed!

1 kommentar:

  1. Kære Nanna -
    På vegne af hvertfald een trofast læser vil jeg så sige tak for de mængder af information, der i rigt mål er tilflydt i de seneste måneder. Og tak til fotografen også! (Et billede lyver aldrig!),

    Et sidste råd, hvis ikke du kan finde et sted at aflevere bilen til; privatperson, velgørende institution, en kirke (vores !), så parker den på tværs i Jeff´s indkørsel, en kniv i alle 4 (5) dæk, og så tøselatter/girlpower down the road! (Husk dog at melde den stjålet inden, så en eller anden sindssyg advokat ikke dukker op her i Aarhus og....)

    God tur jææmmm!

    Knus!

    SvarSlet